Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2020
Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2020
Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2020
Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2020
Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2020
ΤΡΙΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ - ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ
Εορταστική μέρα σήμερα για δασκάλους και μαθητές.
Μετά τον εκκλησιασμό μιλήσαμε για τους Τρεις Ιεράρχες, τη ζωή και το έργο τους. Η μέρα μας έκλεισε όμορφα αφού κόψαμε και τη βασιλόπιτα του σχολείου. Η τυχερή της τάξης μας, η Αθηνούλα, κέρδισε το φλουρί και το δώρο της ήταν ένα βιβλίο. Και του χρόνου!!!
Μετά τον εκκλησιασμό μιλήσαμε για τους Τρεις Ιεράρχες, τη ζωή και το έργο τους. Η μέρα μας έκλεισε όμορφα αφού κόψαμε και τη βασιλόπιτα του σχολείου. Η τυχερή της τάξης μας, η Αθηνούλα, κέρδισε το φλουρί και το δώρο της ήταν ένα βιβλίο. Και του χρόνου!!!
Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2020
ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ ΚΑΙ ΔΡΩ - Το συμβόλαιο των εθελοντών της Β΄τάξης
Οι μαθητές της Β΄ τάξης του σχολείου μας δεσμευόμαστε:
- να σεβόμαστε ο ένας την προσωπικότητα και την ελευθερία του άλλου
- να προσφέρουμε τη βοήθειά μας και να φροντίζουμε τους ανθρώπους που μας χρειάζονται
- να νοιαζόμαστε για το περιβάλλον και να το διατηρούμε καθαρό
- να αναζητήσουμε τρόπους για να ομορφύνουμε την τάξη και το σχολείο μας με δικές μας παρεμβάσεις και δημιουργίες
- να συμπαραστεκόμαστε σε όσους έχουν ανάγκη
- να δράσουμε για να βελτιώσουμε ό,τι βελτιώνεται
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)

























