ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2020

ΧΑΡΤΑΕΤΟΙ

Χρώματα, σερπαντίνες, χαμόγελα...έτοιμοι!
Φωτοτύπησα τη  φατσούλα σε χρωματιστό χαρτί, βάλαμε πον πον για μύτη, σερπαντίνες για ουρά και ξυλάκια για να τους κρατάμε.
Γρήγορη και εύκολη κατασκευή!
 




Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2020

ΤΡΙΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ - ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ

Εορταστική μέρα σήμερα για δασκάλους και μαθητές.
Μετά τον εκκλησιασμό μιλήσαμε για τους Τρεις Ιεράρχες, τη ζωή και το έργο τους. Η μέρα μας έκλεισε όμορφα αφού κόψαμε και τη βασιλόπιτα του σχολείου. Η τυχερή της τάξης μας, η Αθηνούλα, κέρδισε το φλουρί και το δώρο της ήταν ένα βιβλίο. Και του χρόνου!!!




Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2020

ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ ΚΑΙ ΔΡΩ - Το συμβόλαιο των εθελοντών της Β΄τάξης

    Οι μαθητές της Β΄ τάξης του σχολείου μας δεσμευόμαστε:
  • να σεβόμαστε ο ένας την προσωπικότητα και την ελευθερία του άλλου
  • να προσφέρουμε τη βοήθειά μας και να φροντίζουμε τους ανθρώπους που μας χρειάζονται
  • να νοιαζόμαστε για το περιβάλλον και να το διατηρούμε καθαρό
  • να αναζητήσουμε τρόπους για να ομορφύνουμε την τάξη και το σχολείο μας με δικές μας παρεμβάσεις και δημιουργίες
  • να συμπαραστεκόμαστε σε όσους έχουν ανάγκη
  • να δράσουμε για να βελτιώσουμε ό,τι βελτιώνεται
    Ο λόγος μας... ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ!