ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 23 Μαΐου 2016

ΣΤΟΜΑΤΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ...ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΟ

Ψάχνοντας στο διαδίκτυο  βρήκαμε αυτό το επιτραπέζιο παιχνίδι. Το μεγενθύναμε, το ζωγραφίσαμε, το πλαστικοποιήσαμε και αρχίσαμε το παιχνίδι!




Τετάρτη 18 Μαΐου 2016

ΤΟ ΔΟΝΤΑΚΙ ΠΙΚΙ-ΠΙΚΙ

Στα πλαίσια του προγράμματος Αγωγής Υγείας με θέμα τη Στοματική Υγιεινή συνδυάσαμε το μάθημα της Γλώσσας με την Αισθητική Αγωγή.
Διαβάσαμε την ιστορία του δοντιού Πίκι-Πίκι, τη χρωματίσαμε και την κάναμε βιβλιαράκι για να το έχει ο καθένας στη βιβλιοθήκη του.
 






Παρασκευή 1 Απριλίου 2016

ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ

Σήμερα μας επισκέφτηκε η οδοντίατρος κυρία Μαρίνα Παπαχρόνη και μας έδωσε χρήσιμες πληροφορίες και συμβουλές για τα δόντια μας,  προκειμένου να είναι καθαρά και όμορφα.
Μας μίλησε για τους εχθρούς και τους φίλους των δοντιών...


 τι πρέπει και τι δεν πρέπει να τρώμε...

 μαζί με το λιονταράκι της μας έδειξε τον σωστό τρόπο βουρτσίσματος...


 και μας βοήθησε να κάνουμε κι εμείς το ίδιο.


Στο τέλος μας περίμενε ένα δωράκι, έκπληξη!  Μία οδοντόβουρτσα, μία οδοντόκρεμα και ένα φυλλάδιο με  περιπέτειες των δοντιών και χρήσιμες συμβουλές, τις οποίες διαβάσαμε και συζητήσαμε!




Αφού την ευχαριστήσαμε, της υποσχεθήκαμε πως θα εφαρμόσουμε αυτά που μας έμαθε και θα ακολουθήσουμε τις συμβουλές της για... όμορφα και καθαρά χαμόγελα!!!
 

Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2016

ΔΟΝΤΑΚΙΑ ΚΑΘΑΡΑ... ΠΑΖΛ

Οδοντόκρεμα, οδοντόβουρτσα και... δοντάκια καθαρά!
Ζωγραφίσαμε, πλαστικοποιήσαμε, κόψαμε σε κομμάτια και φτιάξαμε παζλ!








Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2016

ΔΟΝΤΑΚΙΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ - ΔΟΝΤΑΚΙΑ ΛΥΠΗΜΕΝΑ

Ξεκινώντας, μετά τις γιορτές, το πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα τη στοματική υγιεινή και τίτλο "Πάρε κουρούνα κόκαλο και δως μου σιδερένιο",  μιλήσαμε για τις τροφές που κάνουν τα δοντάκια μας χαρούμενα κι αυτές που τα στεναχωρούν, τι πρέπει να τρώμε και τι να αποφεύγουμε. 
Ζωγραφίσαμε, πλαστικοποιήσαμε και φτιάξαμε μια κατασκευή να μας  τις υπενθυμίζει  !