Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Πέμπτη 16 Μαρτίου 2017
Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015
ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ!
Επίσκεψη στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Πατρών παρέα με την Ε' τάξη!
Μεγάλος ο ενθουσιασμός μας από την οργάνωση του χώρου, τον τεράστιο αριθμό βιβλίων, τον τρόπο ταξινόμησης και αναζήτησής τους.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους ανθρώπους της βιβλιοθήκης για τη φιλοξενία.
Μεγάλος ο ενθουσιασμός μας από την οργάνωση του χώρου, τον τεράστιο αριθμό βιβλίων, τον τρόπο ταξινόμησης και αναζήτησής τους.
Ξεναγηθήκαμε στον χώρο, παρακολουθήσαμε προβολή του παραμυθιού Ο ΦΕΓΓΑΡΟΣΚΕΠΑΣΤΗΣ, παίξαμε παιχνίδια.
Περάσαμε υπέροχα!
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους ανθρώπους της βιβλιοθήκης για τη φιλοξενία.
Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2015
ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΥΠΟΥ...
Η επίσκεψη που κάναμε στο Mουσείο Tύπου θα μας μείνει αξέχαστη!
Η κυρία Κατερίνα μας ξενάγησε στον χώρο του μουσείου και κάναμε μαζί της ένα ταξίδι μαγικό στον κόσμο των εφημερίδων.
Ένα ταξίδι πίσω στον χρόνο, με εφημερίδες από άλλες εποχές.
Είδαμε:
πρωτοσέλιδα του 1940
την ετήσια έκδοση του 1954 για το Πατρινό Καρναβάλι
Θαυμάσαμε κειμήλια:
το εισιτήριο των σύγχρονων Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας του 1896
τη χειρόγραφη επιστολή της Γ΄ Εθνοσυνέλευσης με την υπογραφή του μεγάλου ήρωα της Επανάστασης Θ. Κολοκοτρώνη.
Ενημερωθήκαμε, παίξαμε, διασκεδάσαμε, ανακαλύψαμε... περάσαμε τέλεια!
Κι εμείς με τη σειρά μας αφού ευχαριστήσαμε την κυρία Κατερίνα, της χαρίσαμε το πρώτο φύλλο της δικής μας εφημερίδας!
Η κυρία Κατερίνα μας ξενάγησε στον χώρο του μουσείου και κάναμε μαζί της ένα ταξίδι μαγικό στον κόσμο των εφημερίδων.
Ένα ταξίδι πίσω στον χρόνο, με εφημερίδες από άλλες εποχές.
Είδαμε:
πρωτοσέλιδα του 1940
την ετήσια έκδοση του 1954 για το Πατρινό Καρναβάλι
Θαυμάσαμε κειμήλια:
το εισιτήριο των σύγχρονων Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας του 1896
τη χειρόγραφη επιστολή της Γ΄ Εθνοσυνέλευσης με την υπογραφή του μεγάλου ήρωα της Επανάστασης Θ. Κολοκοτρώνη.
Ενημερωθήκαμε, παίξαμε, διασκεδάσαμε, ανακαλύψαμε... περάσαμε τέλεια!
Κι εμείς με τη σειρά μας αφού ευχαριστήσαμε την κυρία Κατερίνα, της χαρίσαμε το πρώτο φύλλο της δικής μας εφημερίδας!
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)








