ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Β΄ ΤΑΞΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Β΄ ΤΑΞΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2020

ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ ΚΑΙ ΔΡΩ - Το συμβόλαιο των εθελοντών της Β΄τάξης

    Οι μαθητές της Β΄ τάξης του σχολείου μας δεσμευόμαστε:
  • να σεβόμαστε ο ένας την προσωπικότητα και την ελευθερία του άλλου
  • να προσφέρουμε τη βοήθειά μας και να φροντίζουμε τους ανθρώπους που μας χρειάζονται
  • να νοιαζόμαστε για το περιβάλλον και να το διατηρούμε καθαρό
  • να αναζητήσουμε τρόπους για να ομορφύνουμε την τάξη και το σχολείο μας με δικές μας παρεμβάσεις και δημιουργίες
  • να συμπαραστεκόμαστε σε όσους έχουν ανάγκη
  • να δράσουμε για να βελτιώσουμε ό,τι βελτιώνεται
    Ο λόγος μας... ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ!

Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2019

Χριστουγεννιάτικη κατασκευή Ρούντολφ

Ρούντολφ... η αγαπημένη μας κατασκευή την οποία με κάποιον τρόπο φτιάχνουμε κάθε χρόνο.  Φέτος με γυάλινα βάζα...πον πον, ματάκια και σύρμα πίπας. Και  φυσικά... καραμέλες και σοκολατάκια!






Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2019

ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ ΚΑΙ ΔΡΩ - Γλυκίσματα & δώρα για το Κ.Δ.ΑΠ ΑμεΑ "Αμπέτ - Χασμάν"

Μία δράση σε δύο φάσεις. Στην πρώτη όλοι μαζί, εκπαιδευτικοί, μαθητές και γονείς φτιάξαμε σοκολοτάκια και τα συσκευάσαμε σε γιορτινά καλαθάκια. Στη δεύτερη, τα προσφέραμε στο προσωπικό και στους εκπαιδευόμενους  του ΚΔΑΠ ΑμεΑ "Αμπέτ Χασμάν".  Μας υποδέχτηκαν σήμερα με πολλή χαρά, μας ξενάγησαν στον χώρο τους,  διαβάσαμε παραμύθι, συζητήσαμε, γνωριστήκαμε! Στο τέλος ανταλλάξαμε δώρα και ευχές και  φεύγοντας δώσαμε την υπόσχεση να ξανασυναντηθούμε σύντομα!




 

ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ ΚΑΙ ΔΡΩ - Τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης για το "Χαμόγελο του Παιδιού".

Και φέτος συγκεντρώσαμε τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης για τους συνανθρώπους μας που τα έχουν ανάγκη. Αυτή την προσφορά αγάπης επιλέξαμε φέτος να τη χαρίσουμε στο "Χαμόγελο του Παιδιού".


Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2019

ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ ΚΑΙ ΔΡΩ - Παγκόσμια ημέρα ΑμεΑ: Κοινή εκδήλωση με το Θ.Π.Κ. "Η Μέριμνα"

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε σήμερα στο σχολείο μας η κοινή εκδήλωση με το Θ.Π.Κ. "Η Μέριμνα" στο πλαίσιο των εκδηλώσεων για την Παγκόσμια ημέρα Α.με.Α.
Την οργάνωση της εκδήλωσης είχε αναλάβει η ΣΤ΄ τάξη όπου μαζί με τους εκπαιδευόμενους της  "Μέριμνας" μας παρουσίασαν μουσικοκινητικά δρώμενα και μας έδωσαν έτσι την ευκαιρία να ευαισθητοποιηθούμε σε θέματα που αφορούν στα δικαιώματα, στις δυνατότητες και την ισότιμη ένταξη των ατόμων με αναπηρία. 
Εμείς, οι μικρότεροι μαθητές, παρακολουθήσαμε την εκδήλωση και αποτυπώσαμε αυτή  την εμπειρία στις ζωγραφιές μας.






Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2019

Τετάρτη 20/11/2019: Έναρξη λειτουργίας της Σχολικής Βιβλιοθήκης

Ξεκίνησε να λειτουργεί σήμερα η δανειστική βιβλιοθήκη του σχολείου μας. Η υπεύθυνη για τη λειτουργία και οργάνωση της σχολικής βιβλιοθήκης, η εκπαιδευτικός Αγγλικών κ. Σκαρδανά Παρασκευή, μας έδωσε τις απαραίτητες πληροφορίες για τις ώρες και τον τρόπο λειτουργίας της βιβλιοθήκης.
Φορέσαμε λοιπόν τις κίτρινες κορδελίτσες μας (τα βιβλία που μπορούμε να διαβάσουμε είναι αυτά με την κίτρινη ένδειξη), καθίσαμε αναπαυτικά στα μαξιλάρια μας και διαβάσαμε το βιβλίο της Γιολάντας Τσορώνη - Γεωργιάδη "Ο Μέγας ΜελοΜακάρων που μελοΚαμάρωνε"
Στη συνέχεια δανειστήκαμε το πρώτο μας βιβλίο για φέτος και με χαρά επιστρέψαμε στην τάξη μας όπου συζητήσαμε, ζωγραφίσαμε και αναλύσαμε την όλη διαδικασία!






Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2019

Εκδηλώσεις για την Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2019

Σήμερα επισκεφτήκαμε το Παμπελοποννησιακό Στάδιο προκειμένου οι μαθητές να γνωρίσουν από κοντά ατομικά και ομαδικά αθλήματα και να συμμετάσχουν σε σχετικές δράσεις. Ενημερωθήκαμε από τους υπευθύνους του σταδίου για την ιστορία του και για τις σημαντικές αθλητικές διοργανώσεις που έχουν διεξαχθεί σε αυτό. Έμπειροι προπονητές μας μύησαν στα μυστικά   του  βόλεϊ, του πινγκ πονγκ,  της τοξοβολίας και παίξαμε μαζί τους. Η επίσκεψή μας ολοκληρώθηκε στα βοηθητικά γήπεδα του σταδίου με πολύ παιχνίδι!




Τετάρτη 14 Ιουνίου 2017

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΒΥΘΟΣ

Η τελευταία κατασκευή μας για φέτος. Βυθός!
Έφερε ο καθένας το βαζάκι του, βάλαμε άμμο, αστερίες, κοχύλια, ψάρια, χταποδάκια, βάψαμε και το καπάκι μπλε της θάλασσας και... ιδού το αποτέλεσμα!





Σάββατο 13 Μαΐου 2017

ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ

Δωράκια και καρτούλες για τις γλυκές μας τις μανούλες!
Βραχιολάκι καρδιά το δωράκι μας. Μια πολύ εύκολη κατασκευή με απλά υλικά. Κορδέλα με καρδούλες, χάντρες, καρδιές από αφρώδες υλικό κι έτοιμα τα βραχιολάκια μας. Ένα για τη μαμά κι ένα για την κόρη! Τα αγόρια μόνο για τη μαμά... Και μία καρτούλα να συνοδεύει το δωράκι μας!
Φτιαγμένα όλα με πολλή αγάπη!!!





Κυριακή 30 Απριλίου 2017

ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑΤΙΚΟ ΣΤΕΦΑΝΙ

Από το "PAREOULA" πήραμε την ιδέα και φτιάξαμε τα πρωτομαγιάτικα στεφανάκια μας. Εκτυπώσαμε σε χρωματιστά χαρτιά λουλούδια, πουλάκια, πεταλούδες, φύλλα και τα κολλήσαμε σε στεφανάκι από χάρτινα πιάτα. Βάλαμε κι εμείς λίγο το χεράκι μας, προσθέτοντας τις δικές μας πινελιές.
Καλή Πρωτομαγιά!


Πέμπτη 6 Απριλίου 2017

Τετάρτη 5 Απριλίου 2017