Από το "PAREOULA" πήραμε την ιδέα και φτιάξαμε τα πρωτομαγιάτικα στεφανάκια μας. Εκτυπώσαμε σε χρωματιστά χαρτιά λουλούδια, πουλάκια, πεταλούδες, φύλλα και τα κολλήσαμε σε στεφανάκι από χάρτινα πιάτα. Βάλαμε κι εμείς λίγο το χεράκι μας, προσθέτοντας τις δικές μας πινελιές.
Καλή Πρωτομαγιά!
Την πρώτη μέρα της άνοιξης βγήκαμε στην αυλή για να καλοσωρίσουμε τα χελιδόνια.
Χελιδόνα έρχεται απ΄τη Μαύρη Θάλασσα...
Ήλιος, χαμόγελα, τραγούδι, χορός...άνοιξη!
" Ένα ποντικάκι στο Μουσείο"...
Ο Κούλης, το ποντικάκι, μας ξεναγεί με τον δικό του τρόπο στους χώρους του Μουσείου και τρώμε μαζί του το τυράκι της γνώσης.
Ένα εξαιρετικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τα δικά μου "ποντικάκια" και την πρώτη μας γνωριμία με τον κόσμο των Μουσείων.