ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2016

ΔΟΝΤΑΚΙΑ ΚΑΘΑΡΑ... ΠΑΖΛ

Οδοντόκρεμα, οδοντόβουρτσα και... δοντάκια καθαρά!
Ζωγραφίσαμε, πλαστικοποιήσαμε, κόψαμε σε κομμάτια και φτιάξαμε παζλ!








Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2016

ΔΟΝΤΑΚΙΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ - ΔΟΝΤΑΚΙΑ ΛΥΠΗΜΕΝΑ

Ξεκινώντας, μετά τις γιορτές, το πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα τη στοματική υγιεινή και τίτλο "Πάρε κουρούνα κόκαλο και δως μου σιδερένιο",  μιλήσαμε για τις τροφές που κάνουν τα δοντάκια μας χαρούμενα κι αυτές που τα στεναχωρούν, τι πρέπει να τρώμε και τι να αποφεύγουμε. 
Ζωγραφίσαμε, πλαστικοποιήσαμε και φτιάξαμε μια κατασκευή να μας  τις υπενθυμίζει  !







Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου 2015

ΓΙΟΡΤΗ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ 2015

Η χριστουγεννιάτικη γιορτή μας!!!
Μαζί με τη Β' τάξη ετοιμάσαμε φέτος τη χριστουγεννιάτικη γιορτή του σχολείου μας!
Είχε απ΄όλα...
Κάλαντα  με... μπουζούκι...

 Καμπανούλες, Μάγισσες, Μάγους, Αστέρια, Ευχούλες...



Καλικαντζαράκια και Άγιο Βασίλη...


χριστουγεννιάτικα τραγούδια και κάλαντα!
Και του χρόνου!!!


Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2015

ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΕΡΧΕΤΑΙ...

Τέλος οι χριστουγεννιάτικες κατασκευές για φέτος!
Ένας Άγιος Βασίλης ημερολόγιο, μία κάρτα έλατο κι ένα ελατάκι με καραμέλες είναι οι τελευταίες μας κατασκευές.
Και του χρόνου να ξαναφτιάξουμε!!!





 

Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2015

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΥ ΣΤΟΛΙΣΜΟΥ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ!

Νομίζω πως με τη σημερινή μέρα ολοκληρώσαμε τον χριστουγεννιάτικο στολισμό της τάξης μας!
Νομίζω... γιατί σίγουρα όλο και κάτι θα συμπληρώνουμε.
Η χριστουγεννιάτικη γωνιά μας, το δέντρο και η πόρτα μας είναι έτοιμα!
Χριστουγεννιάτικα τραγούδια, γέλια, φωνές, στολίδια, κορδέλες, χαρτόνια, χιονάνθρωποι, αστέρια... Περάσαμε υπέροχα!








Και του χρόνου!!!

Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2015