Παρασκευή 12 Ιουνίου 2015
Τρίτη 26 Μαΐου 2015
ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΧ.ΕΤΟΥΣ 2014-2015
Στον πολυχώρο ΓΟΥΡΔΟΥΠΗ, στη Χαλανδρίτσα, πραγματοποιήθηκε η ημερήσια εκδρομή μας για φέτος.
Μετά από πολύ παιχνίδι...
και πολύ φαγητό...
ήρθε η ώρα του παγωτού!
Αφού φοράσαμε τα σκουφάκια μας...
παρακολουθήσαμε τον τρόπο παρασκευής του παγωτού.
Το καλύτερο όμως το αφήσαμε για το τέλος...
Μέσα στο παγωτό... σοκολάτα!!!
Και μετά ήρθε η ώρα της απόλαυσης!!!
Τελικά...
Επεράσαμε όμορφα, όμορφα, όμορφα,
επεράσαμε όμορφα και τούτη τη φορά!!!
Μετά από πολύ παιχνίδι...
ήρθε η ώρα του παγωτού!
Αφού φοράσαμε τα σκουφάκια μας...
παρακολουθήσαμε τον τρόπο παρασκευής του παγωτού.
Το καλύτερο όμως το αφήσαμε για το τέλος...
Μέσα στο παγωτό... σοκολάτα!!!
Και μετά ήρθε η ώρα της απόλαυσης!!!
Τελικά...
Επεράσαμε όμορφα, όμορφα, όμορφα,
επεράσαμε όμορφα και τούτη τη φορά!!!
Σάββατο 16 Μαΐου 2015
Παρασκευή 8 Μαΐου 2015
Παρασκευή 1 Μαΐου 2015
Πέμπτη 30 Απριλίου 2015
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΠΕΝΑΚΗ
Είχαμε τη χαρά να βρεθεί στα χέρια μας η μουσειοσκευή "Τα λαϊκά παραδοσιακά παιχνίδια" του Μουσείου Μπενάκη. Παιχνίδια φτιαγμένα από απλά υλικά
στο σπίτι ή αγορασμένα από τους πάγκους των πανηγυράδων συνθέτουν το
περιεχόμενο της μουσειοσκευής.
Μία βαλίτσα γεμάτη παιχνίδια, αντίγραφα κυρίως αλλά και πρωτότυπα αντικείμενα, διαφάνειες, επεξηγηματικά κείμενα, φωτογραφίες,
βιβλία...
Μας δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσουμε τα παιχνίδια των παιδικών χρόνων των προπαππούδων
και των προγιαγιάδων μας. Μάθαμε για τα υλικά τους, τον τρόπο
κατασκευής και τους συμβολισμούς. Μελετήσαμε με πολλή προσοχή το περιεχόμενο της βαλίτσας, συζητήσαμε, ζωγραφίσαμε το παιχνίδι που μας άρεσε περισσότερο και φτιάξαμε τη δική μας πάνινη μπάλα...
Παρασκευή 24 Απριλίου 2015
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Μπιζ, μακριά γαϊδούρα, σκαμνάκια, αμπάρα... κάποια από τα παιχνίδια μιας άλλης εποχής που ζωντάνεψαν σήμερα στο προαύλιο του σχολείου μας.
Ο κύριος Τάσος, παππούς μαθητή της τάξης μας, βρέθηκε σήμερα κοντά μας προκειμένου να μας μιλήσει γι΄αυτά και να παίξει μαζί μας.
Τον ευχαριστούμε πολύ!Να ευχαριστήσουμε και τον διευθυντή του σχολείου μας για τη βοήθειά του!
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)