ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2016

ΑΝΟΙΞΗ!

Ανοιξιάτικη διάθεση, χαρτόνια, κόλλες, ποπ κορν και...γέμισε η αίθουσα  μυγδαλιές!!!














 



Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2016

ΕΚΘΕΣΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ

Οι μικροί μου καλλιτέχνες εκθέτουν τα έργα τους.
Ο ήλιος ανατέλλει, το σπιτάκι και ο άνθρωπος, το πολύχρωμο βάζο, ο ελέφαντας με το νερό..
Η κυρία και ο Φίλιππος κοιτάνε αστέρια... Είναι αλήθεια!
Η κυρία κοιτάει τα αστέρια της και καμαρώνει!!!









 


Περιμένουμε έναν πίνακα ακόμα!
Έτοιμη!

Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2016

ΜΕ ΠΙΝΕΛΑ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΣΙΑ!

Πινέλα, χρώματα, κέφι, φαντασία και ιδού το αποτέλεσμα!












 Έβαλα κι εγώ μια πινελιά...
 Μια ακόμα πολύχρωμη μέρα μαζί τους!

Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2016

Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2016

ΔΟΝΤΑΚΙΑ ΚΑΘΑΡΑ... ΠΑΖΛ

Οδοντόκρεμα, οδοντόβουρτσα και... δοντάκια καθαρά!
Ζωγραφίσαμε, πλαστικοποιήσαμε, κόψαμε σε κομμάτια και φτιάξαμε παζλ!








Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2016

ΔΟΝΤΑΚΙΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ - ΔΟΝΤΑΚΙΑ ΛΥΠΗΜΕΝΑ

Ξεκινώντας, μετά τις γιορτές, το πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα τη στοματική υγιεινή και τίτλο "Πάρε κουρούνα κόκαλο και δως μου σιδερένιο",  μιλήσαμε για τις τροφές που κάνουν τα δοντάκια μας χαρούμενα κι αυτές που τα στεναχωρούν, τι πρέπει να τρώμε και τι να αποφεύγουμε. 
Ζωγραφίσαμε, πλαστικοποιήσαμε και φτιάξαμε μια κατασκευή να μας  τις υπενθυμίζει  !